brief: REKLAMA
czas trwania: od 15 sekund do 5 minut
cel biznesowy:
Im lepiej sprecyzowany cel, tym bardziej prawdopodobne jego osiągnięcie. Napisz nam co skłoniło Cię do zamówienia reklamy. Przykłady: wzbudzenie potrzeby - promocja produktu lub usługi, pozyskanie nowych klientów, przyciągnięcie uwagi, pozycjonowanie marki - np. podniesienie prestiżu.
grupa docelowa:
Jeśli coś jest dla każdego, to jest dla nikogo. Opisz nam kim są osoby, będące najważniejszymi odbiorcami filmu (Twojej marki, produktu, usługi).
założenia kreatywne projektu:
Przekaz należy konstruować tak, aby utkwił w pamięci. Masz pomysł na reklamę? Opisz go! A my bazując na nim i na podstawie określonego wcześniej celu biznesowego, a także na obrazie grupy docelowej, rozpiszemy wstępny scenariusz, nad którym wspólnie będziemy pracować.
określenie kanałów dystrybucji:
Jesteśmy fanami reklamy storytellingowej, mającej ogromny potencjał viralowy, dlatego już na etapie koncepcyjnym chcemy uwzględnić kanały dystrybucji i możliwość dzielenia się materiałem w Social Media. Napisz z jakich kanałów korzystasz (FB, Insta, Vimeo, Youtube), a my zaproponujemy Ci kilka dedykowanych rozwiązań.
ETAPY WSPÓŁPRACY
wycena:
Każdorazowo indywidualna, zależna od wielkości i założeń produkcji. Wycenę wysyłamy w ciągu 2-3 dni od otrzymania wypełnionego briefu. Jesteśmy otwarci zarówno na negocjacje, jak i podział płatności na 2-3 raty.
brief scenariusza:
Na tym etapie otrzymasz od nas skrót scenariusza wzbogacony o inspiracje i moodboardy przybliżające wizualny efekt reklamy. Jeśli jesteśmy zgodni co do ogółu… przechodzimy do szczegółu.
przygotowanie i organizacja:
Diabeł tkwi w szczegółach! Scenariusz przekształcamy w precyzyjny scenopis i dopracowujemy storyboardy (rysunki kadrów), wybieramy aktorów i ich stylizacje, a także miejsca, w których mają się odbyć zdjęcia.
produkcja:
Proponujemy plan pracy podzielony na dni zdjęciowe i godziny nagrań. Ustalamy datę realizacji. Liczba dni zdjęciowych zależy od wymagań scenariusza (1 dzień zdjęciowy = 12 godz). Na planie zapewniamy podgląd w czasie realizacji ujęć.
postprodukcja:
Dostaniesz od nas wstępny montaż z rekomendowaną muzyką, do którego bezpłatnie możesz nanieść 3 poprawki. Po akceptacji układanki montażowej zajmujemy się nadaniem kolorystyki, udźwiękowieniem, wprowadzeniem animacji, lektora i napisów.
przekazanie materiałów i/lub praw autorskich:
Cała przyjemność po naszej stronie. Chętnie pochwalimy się wspólną realizacją w naszych kanałach Social Media.