Chodź, opowiemy Ci jak to zrobiliśmy.
Jaki był nasz cel?
Realizacja kampanii reklamowej kolekcji rowerów Romet na rok 2023, obejmującej 24 filmy promujące osiem kategorii rowerów: MTB XC, EBIKE, CITY, GRAVEL, ROAD BIKE, MTB ENTRY LEVEL, TREKKING oraz ENDURO. Dla każdej kategorii miały powstać 3 formaty: film pełnometrażowy trwający 3 minuty, spot reklamowy o długości 30 lub 60 sekund oraz spot reklamowy trwający 15 sekund.
Jakie wyzwania mieliśmy przed sobą?
Największym wyzwaniem był dla nas czas. Musieliśmy zrealizować pierwsze filmy na oficjalne spotkanie dystrybutorów i mieliśmy jedynie 2 tygodnie na realizację 8 filmów - nagranie oraz montaż.
Jak osiągnęliśmy nasz cel?
Rezultat
Efektem naszych działań jest kampania online reklamująca katalog rowerów, która ma ponad milion wyświetleń na YouTube.
Działania:
-
Postawiliśmy na sprawność działań i ekspresową organizację pracy (wraz z fotografem Adamem Klimkiem).
-
Wykorzystaliśmy wieloletnie doświadczenie w filmowaniu rowerów oraz znajomość tras i lokacji do nagrań.
-
Spędziliśmy 2 dni zdjęciowe w siedzibie producenta i kolejne 5 dni zdjęciowych w różnych miejscach w Polsce i Czechach.
-
Nie czekaliśmy do końca zdjęć - gdy pierwsze materiały zostały nagrane, błyskawicznie przekazywaliśmy je do montażystów.