top of page
know4.jpg
Zrzut ekranu 2024-08-6 o 13.49.55
Zrzut ekranu 2024-08-6 o 13.52.28
Zrzut ekranu 2024-08-6 o 13.50.38
Zrzut ekranu 2024-08-6 o 13.53.43
Zrzut ekranu 2024-08-6 o 13.49.31
Zrzut ekranu 2024-08-6 o 13.52.15
Chodź, opowiemy Ci jak to zrobiliśmy.

Jaki był nasz cel?

Realizacja kampanii reklamowej kolekcji rowerów Romet na rok 2023, obejmującej 24 filmy promujące osiem kategorii rowerów: MTB XC, EBIKE, CITY, GRAVEL, ROAD BIKE, MTB ENTRY LEVEL, TREKKING oraz ENDURO. Dla każdej kategorii miały powstać 3 formaty: film pełnometrażowy trwający 3 minuty, spot reklamowy o długości 30 lub 60 sekund oraz spot reklamowy trwający 15 sekund.

Jakie wyzwania mieliśmy przed sobą?

 

​Największym wyzwaniem był dla nas czas. Musieliśmy zrealizować pierwsze filmy na oficjalne spotkanie dystrybutorów i mieliśmy jedynie 2 tygodnie na realizację 8 filmów - nagranie oraz montaż.

Jak osiągnęliśmy nasz cel?​

Rezultat

 

Efektem naszych działań jest kampania online reklamująca katalog rowerów, która ma ponad milion wyświetleń na YouTube.

Działania:

​​

  • Postawiliśmy na sprawność działań i ekspresową organizację pracy (wraz z fotografem Adamem Klimkiem).

  • Wykorzystaliśmy wieloletnie doświadczenie w filmowaniu rowerów oraz znajomość tras i lokacji do nagrań.

  • Spędziliśmy 2 dni zdjęciowe w siedzibie producenta kolejne 5 dni zdjęciowych w różnych miejscach w Polsce i Czechach.

  • Nie czekaliśmy do końca zdjęć - gdy pierwsze materiały zostały nagrane, błyskawicznie przekazywaliśmy je do montażystów.

Stwórz z nami film, który opowie Twoją historię, przedstawi usługi lub produkt i skutecznie dotrze do Twoich klientów!

bottom of page